15 x 15 minutters klippekort
Fleksibel rådgivning til ejerledere
Som ejerleder arbejder du ofte isoleret, uanset om du har ansatte eller ej.
Og du skal tit træffe store beslutninger.
Måske får du brug for rådgivning, fordi du
- har et problem med en kunde, en leverandør eller en medarbejder
- vil forberede dig bedst til et svært møde. Eventuelt fordi du skal ansætte – eller fyre
- har for meget om ørerne og har brug for at prioritere i dine opgaver
- står overfor et svært valg
- skal skrive en strategisk mail, der ikke må misforstås
- mangler en kollega eller en chef at vende en situation med
15×15 minutters klippekortet kan bruges til både store og små spørgsmål.
Det mest optimale er, at vi indleder vores samarbejde med en grundig samtale, hvor vi sætter et mål for, hvilke situationer du gerne vil stå stærkere i. Men nogle gange er det ikke muligt.
Måske står du aktuelt med et spørgsmål, hvor du skal træffe en beslutning i løbet af få dage eller få timer. Her kan klippekortet også bruges.
Du betaler kun pr. påbegyndt kvarter og kan mikse korte og længere samtaler.
Hvordan får du fat på mig?
Med 15×15 minutters klippekortet kan du ringe eller sende en mail, når du har brug for sparring eller feedback. Du kan også booke tid til en længere samtale.
Du kan få fat på mig indenfor almindelig arbejdstid. Hvis jeg ikke tager telefonen, ringer jeg tilbage hurtigst muligt. Oftest vil det være i løbet af samme dag, men enkelte dage er jeg optaget af kunder hele dagen, så der kan gå op til 2 hverdage, før du hører fra mig.
Brug for sparring nu?
Har du brug for rådgivning nu, kan du gøre 1 af 2:
Du kan:
- købe klippekortet nu og booke mig med det samme
- ringe til mig og få 15 minutters gratis rådgivning på 22 45 51 52
Du er også velkommen til at ringe eller sende en mail, hvis du har spørgsmål om klippekortet.
“Jeg lever af at være klar i spyttet og tog kontakt til Lise, fordi jeg havde brug for nogle mere bløde vendinger til de situationer, der kræver det.
Lise er behagelig, dygtig og hurtig til at spotte, hvordan jeg kan bløde af – uden at mit budskab går tabt.
Hun lærte mig hurtigt nogle metoder, jeg fremover kan bruge i en række situationer.
En ny metode sikrer, at kunderne får læst forretningsbetingelserne.
Jeg lærte at registrere, hvad kunderne siger mellem linjerne. Derfor kan jeg bedre give dem det, de gerne vil have.
Jeg glad for at kunne ringe til Lise. Hun ringer hurtigt tilbage, kender min virksomhed godt, og kommer med konstruktive forslag, som støtter min forretning.
Jeg har ikke købt mit sidste klippekort.”
JEG HAR LØST OPGAVER FOR